Skip to Content

Spisanie zasad jest dla organizacji bardzo ważne. To przykład mojej wiadomości do członków zespołu.


Witaj!

Tutaj dowiesz się od ogółu do szczegółu w jaki sposób współpracujemy.

Nasze główne narzędzia to:

  1. Asana - zespoły projektowe, projekty, zadania
  2. Google Workspace - dokumenty, repozytorium plików, nieformalny chat, aplikacje

Główne założenia:

  1. Wszystko co związane z pracą jest zadaniem. Komunikacja nie odbywa się poprzez chat, mejl - wszystko ma znajdować się w danym kontekście (zadaniu) w formie komentarzy (lub wiadomości na Asanie w przypadku np. ogłoszeń dot. projektu)
  2. Zadanie zawsze ma osobę odpowiedzialną i termin
  3. Wszystkie pliki znajdują się na Dyskach Współdzielonych. Nie używamy Mojego Dysku. Nie ładujemy plików do Asany z komputera. Najpierw do Dysków Współdzielonych i potem tylko do nich linkujemy.
  4. Wewnątrz Asany używamy funkcji linkowania i "wołania" ludzi, zespołów i projektów za pomocą wklejenia linku lub wpisania "@"
  5. "Skrzynka odbiorcza" jest głównym hubem informacyjnym. Stamtąd dowiesz się o aktualizacjach w zadaniach i komentarzach, które obserwujesz (lub zostaniesz zawołany)
  6. "Moje zadania" to lista zadań przypisanych do Ciebie. Zachęcam do poukładania sekcji na wzór metodyki GTD.
  7. Dbamy o jakość przekazywanych informacji
  8. Piszemy jak najbardziej wyczerpująco uprzedzając pytania - "Zrobić zieloną herbatę w dużym kubku z łyżeczką cukru" vs "herbatka"
  9. Poprawność językowa!
  10. Używamy hiperłączy z opisem zamiast "gołych linków (przydatny skrót: ctrl + k)
  11. Minimalizujemy użycie skrótów! "ASAP, EOD, FY, FYI" etc.
Ocena 
0 0

Na razie nie ma komentarzy.

aby jako pierwszy zostawić komentarz.